מאמרים אחרונים:

ציפוי מיקרוטופינג: עולם אחר של ציפויים – מענה על 3 שאלות חשובות

מיקרוטופינג - מיקרוזן | ציפוי מיקרוטופינג

ציפוי מיקרוטופינג הוא סוג של בטון אדריכלי מוכן המבוסס על מלט פולימרי הנעשה הטכנולוגיה מיוחדת וחדישה. את המיקרוטופינג אפשר למרוח באופן קל יחסית ומהיר על אריחי בטון פנימיים וחיצונים ואף על קירות, ולאחר מכן הוא מתקבע לבטון הבסיסי, דבר המעניק למשתמש תוצאה עמידה מאוד אשר גורמת לשיפור משטחים ישנים וחדשים כאחד.

באיזה שלב ניתן לעשות שימוש במוצרי מיקרוקופינג?

ניתן להשתמש במיקרוטופינג כאשר אנו מעוניינים לשפר את רצפות הבטון או הקירות על ידי מתן בד ריק להוספת מרקמים, דוגמאות וצבעים דקורטיביים למשטחים שלנו. ניתן להשתמש בו על רצפות בטון רגיל, אריחי בטון ואפילו משטחי בטון דקורטיביים.

דבר זה הופך את המיקרוטופינג לאידיאלי עבור שיפוצים מהירים וקלים.

מהם היתרונות והחסרונות של שימוש במוצרים של ציפוי מיקרוטופינג?

לבטון המיקרוטופינג קיימים יתרונות רבים אשר מעניקים לו העדפה על פני סוגי בטון אדריכלים אחרים: כך לדוגמא, זה קל ומהיר ליישום בתהליך יישום קצר, זאת בהשוואה להתקנת אריחים חדשים, זה בטוח לשימוש, אין צורך בהריסה, הוא מציע עמידות לטווח ארוך, בעל תחזוקה נמוכה וניתן להתאמה אישית לחלוטין מבחינת הצבע, המרקם והדוגמה, כך שהוא יכול לייצר את המראה המדויק.

אם לא הספיקו כל היתרונות אותם הדגשנו עד עתה, תופתעו לגלות כי מיקרוטופינג יכול אף לכסות ריהוט "קשה" יותר זאת על מנת ליצור אווירה רציפה, מינימלית ועכשווית יותר.

מושבים, שולחנות, מנורות: כן, מיקרוטופינג מכסה באמת הכל. לכן במידה ואתה מעצב, עוסק בתחום או אדריכל, מיקרוטופינג יכול להעניק לך חופש מעלה ליצירתיות שלך.

לצד היתרונות של ציפוי זה, קיים חסרון אחד שחשוב להדגיש אותו והוא הצורך בתשתית חזקה. הסיבה לכך היא שתשתית חזקה וחלקה תוכל לעזור לנו במניעת סדקים ועיוותים שונים באותו החומר.

היכן ניתן ליישם ציפוי מיקרוטופינג?

אחד היתרונות הגדולים של חיפוי המיקרוטופינג הוא העובדה שהוא מתאים לכל בו תרצו להשתמש בו בשטח הבית  – סלון, קירות הבית ואף המרפסת – כך תוכלו ליצור מראה יוצא דופן ומעוצב. וודאי תשמחו לדעת כי את המיקרוטופינג ניתן  ליישם בשטח המטבח, בו אתם מבלים שעות לא מבוטלות. בעזרת שימוש במבציפוי זה תוכלו להעניק לאותו האזור את מראהו ועיצובו הייחודי אשר יבדיל אותו משאר חלקי הבית וייצור את הסביבה המושלמת לאזור.

כך, הוא מאפשר להביא את היצירתיות שלכם לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ולמעשה ליצור באופן אישי ומדויק את מה שאתם מתכננים במסגרת תהליך השיפוצים אותו אתם מתכננים לבצע.

לאחר שסיפרנו לכם כי את המיקרוטופינג ניתן ליישם בכל פינה ומקום בבית, נשמח להוסיף לכם כי אם יש לכם בית פרטי, המיקרוטופינג משתלב בצורה נהדרת אף על מדרגות.

בניגוד לבטון המיקרוטופינג לא ייסדק וניתן למרוח אותו בשכבה אחת. את המריחה נוכל לבצע כמשטח אחיד או לחלק אותו לפי בחירתכם והעדפתכם האישית זאת עבור משטחי פנים שונים בחלל בו אנו רוצים לבצע את השיפוץ.

מה השוני בתהליך הייצור של המיקרוטופינג?

קיים הבדל בייצור המיקרוטופינג מתהליך הייצור הרגיל של הבטון. בהשוואה לתהליך הטבעי, מדובר כאן בתהליך אשר נעשה באמצעות טכנולוגיה חדשה המכיל מלט וכולל בתוכו פולימרים, שגורם לשיפוץ המשטחים הקיימים להיות בתוצאה גבוהה מאוד מבחינת רמת הגימור הסופית שלאחר היישום.

כמה עולה יציקות בטון מיקרוטופינג?

המחיר של בטון המיקרוטופינג אינו אחיד והוא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים אשר אלה גורמים להשפעה על עבודות השיפוץ שלנו ולכן כאשר נרצה לרכוש אותו, נצטרך לשאול את עצמנו כמה שאלות:

  1. מהו גודל המשטח
  2. מהי רמת  מורכבות העבודה
  3. מהם תנאי השטח
  4. מהו עובי השכבות השונות נצטרך לצפות.