מאמרים אחרונים:

בטון מחולק בבתים פרטיים: כיצד הפך לטרנד החם ביותר?

בומנייט | בטון מחולק בבתים פרטיים

בין אם אתם אנשים שמתעניינים בתחום העיצוב או עוסקים בתחום בדרך כלשהי, וודאי יצא לכם לאחרונה לראות ולשמוע כי שיטת החיפוי החמה ביותר בשוק העיצוב היא בטון מחולק בבתים פרטיים שהפך למבוקש יותר ויותר בתקופה האחרונה.

אם בעבר הוא היה משמש לצורכי קונסטרוקציה בלבד ולריצוף תעשייתי למפעלים, כיום הוא עושים בו שימוש גם אדריכלים אשר מזהים את הפוטנציאל הטמון בו.

מהו הפונטציאל? נגלה זאת בהמשך המאמר.

מהם היתרונות של בטון מחולק על פני האחרים?

כפי שהזכרנו זאת כבר בפתיחת המאמר, אחד הפלוסים הגדולים ביותר שיש לו הוא עצם יכולתו לשמש גם כריצוף פנים וגם בריצוף חוץ ולכן מועדף מאוד בקרב המעצבים השונים, אשר מעדיפים אותו בעקבות סגולותיו.

אם לא די בכך, תופתעו לגלות את מחירו הזול ביחס לאחרים ואף את עמידותו ויעילותו בשטח.

יתרונות אשר יביאו אותו להיות מדורג גבוה יותר ומועדף על פני שיטות חיפוי האחרות.

מלבד זאת, עמידותו ואטימותו היא בדיוק כמו הבטון שאותו אנו מכירים מהשימושים הקודמים שלנו.

בטון מחולק – האם הוא מוגבל רק למשרדים?

אין ספק שבהתחלה היינו אומרים ישר כן. אך התשובה היא שונה לחלוטין ונופתע לגלות כי הוא שמיש אף מעבר לכך.

אם בעבר היינו רגילים כי את חיפוי הבטון המחולק אנו נראה במשרדים היפים אליהם אנו נכנסים כל בוקר או בתעשיות השונות, נופתע לגלות כי השימוש בו התרחב פלאים, ואף ניתן לראות כי בשנים האחרונות פותחו מספר שיטות טכניות לעיצוב ועיבוד הביטון אשר תורמים להענקת גוון ודפוס אסתטי איכותי ומעוצב אשר מקנה לבטון המחולק מראה טבעי שיכול להזכיר לנו את מראה חיפוי השיש הנפוץ.

אם היינו אומרים לכם שחיפוי בטון הוא מושלם, בוודאי הייתם תוהים ואומרים כי אין מוצר מושלם – והאמת? אתם לגמרי צודקים.

לצד יתרונותיו הרבים של חיפוי הבטון המוצק, מסתתרים לו אף חסרונות, ובואו נודה? אף דבר לא מושלם. חסרון אשר קיים לבטון המחולק אשר פגוע יחסית לסדקים.

על מנת להצליח ולהתגבר על כך יש לדאוג לפתרונות אשר ימנעו את היסדקות.

דבר נוסף וחשוב שאתם צריכים לדעת הוא  מתייחס לעניין הגוון או הברק. אם אחד משני הדברים הללו  אינם לטעמכם – יהיה צורך להתחיל את כל התהליך מההתחלה.

ולכן תכנון הראשוני הוא אמנם מהלך אשר לוקח זמן וחשיבה,  אך יכול לחסוך מכם בעתיד מחשבה עתידית לשינויים ויעזור לכם להיות בטוחים בהחלטותיכם.

מהם ההבדלים בין סוגי הבטון המחולק?

כן, אנו בטוחים כי תיארתם לעצמכם כי כל סוגי הבטון המחולק אינם דומים האחד לאחר וקיימים הבדלים ביניהם ושיטות שונות. אם ניקח דוגמא לשם ההמחשה- היא חיפוי אשר נוצר באמצעות צריבה. חיפוי שנוצר באמצעות צריבה, לדוגמא, הוא בעל מראה מעונן ומעודן יחסית – כאשר חיפוי באמצעות ליטוש מעניק מראה מבריק ויוקרתי.

במקרים אלה, אשר יש התלבטות באיזו שיטה לבחור יש לשקול את שיטות ההחלקה השונות – ולבחור מראש בשיטה המתאימה לקו העיצובי שבו אנו מעוניינים.

אם כך, לבטון המחולק קיימים יתרונות רבים לצד חסרונות. בסופו של דבר אם נסתכל  בפרספקטיבה רחבה, ניתן לראות כי יתרונותיו הרבים מביאים את העוסקים במלאכה להשתמש בו בבנייה פרטית, כאשר הוא הופך מבוקש יותר, ופופולארי וטרנדי מאוד בתחום החיפויים.

עכשיו תארו לכם, אם לאחרונה הוא התחיל לצבור תאוצה גדולה, כיצד הוא ייתפס בתקופה מאוחרת יותר? סביר להניח כי יעילותו תגבר על פני האחרים ויהפוך לדבר הבא.