מאמרים אחרונים:

בטון מוחלק חוץ

מהו בטון מוחלק?

אם תסתכלו על מבנים אשר נבנו לפני כמה עשורים, תוכלו לראות שהשימוש עם בטון היה בעיקר עבור בניית המבנה. שימוש עם בטון עבור ריצוף היה

קרא עוד »
ריצוף בטון מוחלק למראה מרהיב

בנייה וריצוף עם בטון

לא סתם החוק בישראל קובע כי בכל בניין חדש שנבנה יש להשתמש עם בטון מזוין או בשלדה מפלדה המצופה בבטון. תערובת החומרים שבהם משתמשים כיום

קרא עוד »

בטון מוחלק לבית – מחומרי הבנייה האמינים והיעילים ביותר 99%

בטון מוחלק לבית הוא טרנד חדש ומבטיח שמעניק את כל היתרונות הגלומים בשימוש בבטון עבור הבית הפרטי. בעזרת טכניקות מתקדמות ניתן לעצב את הבטון המוחלק לדרישות והעדפות הלקוח וטעמו האישי וליהנות מריצוף מתקדם ואיכותי במבחר עיצובים אסתטיים ומגוונים במיוחד. 

פתרון ריצוף מתקדם ואסתטי

הבטון הוא מחומרי הבנייה האמינים והיעילים ביותר, ושלא בצדק זכה בתדמית אפרורית ומשעממת. יחד עם יתרונותיו הרבים, העמידות ארוכת הטווח והבטיחות הרבה שהוא מציע, ניתן להשתמש בבטון גם עבור בתים פרטיים, דירות וחללים קטנים, בעזרת טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לרצף משטחים ברמת גימור גבוהה בטכניקה שמכונה בטון מוחלק

הבטון המוחלק מאפשר עיצוב מגוון במיוחד לפי כל צורך או דרישה, ומעניק איכות מיוחדת לכל חלל, יחד עם עמידות ואמינות רבה. בשנים האחרונות הבטון המוחלק הולך וצובר תאוצה, וכיום ניתן למצוא בטון מוחלק לבית במגוון עיצובים, צבעים, מרקמים ואפשרויות. מדובר בפתרון ריצוף מתקדם, אסתטי ונוח, ששומר על תג מחיר זול ומשתלם במיוחד ומתאים לכל כיס.

בטון מוחלק לבית בעיצוב אישי

זה הוא פתרון ריצוף יעיל ומגוון במיוחד, ומאפשר התאמה לכל חלל – למטבח, לסלון, לחדר האמבטיה ואף לקירות. הטכניקות הרבות שקיימות בשוק, יחד עם מגוון אינסופי של צבעים, אפשרויות גימור, מרקמים והטבעות, מאפשרות להתאים בטון מוחלק לבתים פרטיים בקלות ובהתאמה אישית לפי טעמו של הלקוח. ניתן גם להשתמש ולעצב בטון מוחלק לדירה בקלות רבה וליהנות משדרוג מידי ומהיר במינימום הוצאות ובעיצוב אישי ומרשים במיוחד. הבטון המוחלק שומר על איכויות ויתרונות הבטון, כגון בידוד ועמידות בתנאי אקלים קשים, אקוסטיקה ומניעת הדהוד, מניעת שרפות והחלקות וכן בטיחות רבה, אך גם מאפשר לעצב את החלל ואת רצפת הבטון כאוות נפשכם ללא מגבלות.

מגוון אינסופי של אפשרויות גימור ועיצוב בטון מוחלק לבית

חשוב להקפיד על רמת הגימור בהתאם לטיב השימוש והחדר בו מרצפים בעזרת בטון מוחלק לבית. המגוון הרחב של אפשרויות הגימור מעניקות מבחר עיצובים אינסופי שמתאים לכל אחד, מעיצובים מודרניים ונקיים ועד רצפות מוטבעות ומשובצות. ניתן ליצור מראה של אריחי קרמיקה, לחקות רצפות עץ ושיש, לשלב אלמנטים ברצפה עצמה וליצור טקסטורות מעניינות בעזרת טכניקות הטבעה מתקדמות. הגימור מאפשר לעצב את הבטון מוחלק לבתים במגוון אפשרויות בלתי נדלה, וכן מסייע לשמירה על חיי הבטון. חשוב לבחור בגימור שיאפשר לכם ליהנות מהשימוש ברצפת הבטון המוחלק, אך גם ישמור עליו בהתאם לשימוש הנדרש ממנו.

בחדרי אמבטיה יש להקפיד על רמת גימור שונה מרמת הגימור הנדרשת במרפסת או במטבח, ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחים טרם בחירת סוג הגימור המתאים לכם כדי להבטיח שיחזיק מעמד וילווה אתכם לאורך שנים.

עיצובים מתוחכמים וייחודיים לבטון מוחלק

ידוע שבטון מוחלק לבתים פרטיים מאפשר עיצובים מתוחכמים ומיוחדים שיעניקו לבית שלכם אווירה וטאץ' ייחודי שאין שני לו.

אם אתם מעוניינים לשלב את הבטון מוחלק לבית, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שימליץ לכם על הסגנון והגימור הרצוי ויסייע לכם לשלב את הבטון המוחלק עם הקו העיצובי של הבית כדי ליצור אווירה רעננה ומקורית לבית בהתאם להעדפות שלכם.

אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה – התקשרו ונשמח לעזור! 050-6521263 

בטון מוחלק לדירה הוא פתרון מושלם כדי להאיר ולהרחיב חדרים קטנים, ומגוון האפשרויות הוא אינסופי. אין עוד צורך בבחירת מרצפות אחידות מוכנות מראש – בטון מוחלק לבית ניתן לעצב כאוות נפשכם במבחר בלתי נתפס של צבעים, מרקמים ושימושים שיעניקו לבית שלכם נגיעה אישית ומיוחדת, יחד עם עמידות לאורך שנים.

בטון מוחלק לבית הוא המילה האחרונה בעיצוב פנים ואין ספק שמדובר בבחירה הטובה ביותר לבית שלכם.

סרטון הסבר על בטון מוחלק לבית

Facebook
Telegram
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email