מאמרים אחרונים:

ריצוף בטון לפי אישורי בניה

ריצוף בטון

יכול להיות שלפני לא הרבה שנים אם הייתם מדברים על ריצוף בטון לבית, היו מסתכלים עליכם בתמיהה. ריצוף בטון היה נחשב בעבר למשהו שמתאים יותר למקומות שלא משקיעים בעיצוב שלהם, כמו למשל מפעלים או חניונים, שם לא באמת אכפת איך נראית הרצפה.

אנו בחברת אומנות ובטון, יודעים שלבית שאנחנו רוצים לעצב בצורה יפה מה פתאום לרצף עם בטון? אולם זמנים השתנו וכיום רצפת בטון הפכה להיות דבר פופולרי מאוד, ואפילו לצורת ריצוף שנחשבת בעיני רבים לאחת היפות ביותר.

מדובר לרוב על בטון אשר עובר החלקה ויוצר מראה של רצפה חלקה ואחידה אשר יוצרת מראה יוקרתי ועדכני לבית.

האם כדאי לעשות ריצוף בטון בבית?

השאלה האם לרצף את הבית בריצוף בטון תלויה כמובן גם בטעמו האישי של כל אדם.

ישנם אנשים שלא ממש מחבבים את מראהו של הבטון, אך לא מעט אנשים חושבים שרצפת בטון חלקה היא משהו יפה שמוסיף הרבה יופי ויוקרה לבית.

ריצוף בטוןמאחר ומדובר על חומר חזק כמו בטון, תוכלו להיות רגועים שהריצוף עמיד וחזק, וגם אם תפילו עליו פטיש כבד זה לא יורגש.

עם זאת חשוב לזכור שמחירו של ריצוף בטון לעיתים יקר יותר מסוגים אחרים של ריצוף, וכאשר מדובר על ריצוף מקום גדול זה יכול להיות פער משמעותי.

מה היתרונות של ריצוף בבטון?

כאשר מדובר למשל על ריצוף באמצעות בטון מוחלק, תוכלו לבצע בו כל דוגמא שאתם רוצים, למשל אם תחפצו דווקא בצורות מיוחדות ברצפה, או בגדלים לא סטנדרטים של מרצפות, בריצוף בטון תוכלו לעשות את הזה ממש בקלות. גם אם לא תעשו שום עיצוב או צורה מיוחדת, עדיין בטון מוחלק יוצר רצפה מהממת וחלקה ללא סימני חלוקה בין המרצפות.

בנוסף, התקנה של ריצוף בטון לא נחשבת מורכבת מה שמקצר מאוד את זמן העבודה, שיכול להיות אפילו יום או יומיים.

האם ריצוף בטון ללא שבירת הרצפה הקיימת אפשרי?

ישנה אפשרות כיום לרצף את הבית בבטון מבלי לשבור את הרצפה הקיימת.

מדובר על ריצוף באמצעות ציפוי מיקרוטופינג בעובי של 4 עד 5 מילימטרים אשר ניתן ליישם על גבי מרצפות קיימות בקלות יחסית.

למרות שהוא יותר דק מריצוף בטון, עדיין מדובר על חומר עמיד שמחזיק לאורך שנים רבות, ועמיד היטב במים ולכלוך.

ציפוי מיקרוטופינג נחשב לפופולרי מאוד, ונחשב לבחירה המועדפת בקרב אנשים שרוצים לחדש את הריצוף בבית, אך לא מעוניינים בכאב ראש הגדול הכרוך בשבירת המרצפות בבית.

ריצוף בטון מוחלק למראה מרהיב