מאמרים אחרונים:

מיקרוטופינג לבית: מעל 3 טיפים חשובים לביצוע מיקרוטופינג בבית שלכם

מיקרוטופינג לבית

חומר הבטון מוכר לכולם בשל שכיחותו הרבה בעולם הבניין. כמעט אין בניין, חניון או כל מבנה שהוא שהשלדה שלו אינה עשויה רובה ככולה מחומר שעשוי מתערובת פשוטה של חול, מים וכמה חומרי מילוט ולכן, חשוב לבצע מיקרוטופינג לבית בצורה מדוקדקת.

בדרך כלל השם של בטון מתקשר עם מראה מגושם, אפרורי ופשוט, אך מסתבר שזה לא כך.

אנו בחברת אומנות ובטון בע"מ, יודעים שכיום ניתן באמצעות טכנולוגיה חדשנית לבצע מניפולציות על הבטון ולעשות עוד הרבה דברים חדשים ויצירתיים הפופולריים בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים כמו למשל עיצוב הבית בצורה דקורטיבית ומרשימה.

עיצוב מבטון זה נקרא מיקרוטופינג.

מה זה מיקרוטופינג?

מדובר בחומר המורכב מתערובת מלט ייחודית הדומה במקור לבטון וייעודו העיקרי הוא ציפוי רצפות, משטחים וקירות לשם שיפור משטחים פגומים וישנים (סדקים ושברים) או להבדיל לשם עיצוב וגימור עליון על משטח קיים.

האופי הנוח של חומר זה מאפשר משחק עם המרקם על פי ראות עיניהם של בעלי הבית. ניתן לעצב כמעט בכל סגנון וצורה שרוצים, להתאים את הגוונים במיוחד לאופי ולסגנון של הבית וגם להחליף את הצבעים של האפור הרגיל למשהו יותר חי ותוסס.

השימוש בו יכול להיעשות כמעט בכל מקום שבו רוצים לעשות שיפוץ או עיצוב על גבי משטחים קיימים – בתים פרטיים, משרדים, אולמות כנסים ועוד.

3 טיפים לביצוע מיקרוטופינג לבית

כשחושבים לעשות שיפוץ לבית, במקרים בהם יש שברים וסדקים על הרצפה או על הקירות, אפשרות שעולה אצל לא מעט אנשים שחושבים מחוץ לקופסא היא לבצע שיפוץ באמצעות מיקרוטופינג.

להלן 3 טיפים לגבי איך עושים זאת חכם ונכון לבית שלכם:

  • בחרו בעלי מקצוע שנותנים מבחר גדול של סגנונות. לכל בית פרטי יש את האופי שלו. לכל משפחה יש את הסגנון והסטייל שלה, כך שהיא בוחרת איך לעצב את הבית על פי ראות עיניה וטעמה. אין להסתפק רק בהיצע דל ו"רגיל", משום שבימינו עם מיקרוטופינג אפשר להגיע לכמעט כל צורה וסגנון מבוקש. במידה ומדובר בעיצוב שרוצים להתאים לבית, מומלץ לבדוק אחרי בעלי מקצוע שמציעים מגוון סגנונות עיצוב ושהם באמת יכולים לעמוד בכל הדרישות שאתם מציבים. לכן, מומלץ ביותר לבקר אצל אנשי המקצוע אליהם פניתם ולראות מה הם יכולים להציע מתוך הקטלוג או מתוך עבודות שהם ביצעו אצל אחרים.
  • אל תתפשרו בנוגע לעבודה איכותית. כולם מכירים את המשפט המפורסם, "הזול עולה ביוקר". אף על פי שהבטון עצמו זול, הרי שעבודה מרושלת עלולה לפגוע ולהרוס הכול. לכן חשוב מאוד לשכור את שירותם של אנשים שבאמת מומחים בביצוע עבודות מיקרוטופינג לבית, גם אם זה אומר לשלם יותר.
  • חשבו בגדול על כל הבית. יכול להיות ותתרשמו מעבודת חיפוי שהתבצעה על משטח אחד או קיר בודד ותרצו לבצע עבודות גימור ועיצוב נוספות לעוד משטחים אחרים בביתכם, ואז תצטרכו להתחיל להתארגן מחדש עם כל הלכלוך והבלגאן. יכול להיות שתתחילו בשיפוץ במקום אחד בבית אך תתאהבו ותרצו להמשיך בכיוון של עיצוב לכלל הבית. לכן מומלץ לפני שמתחילים לעבוד להתייעץ עם בעל המקצוע לגבי האפשרות של עבודות נוספות בשאר חללי הבית.