מאמרים אחרונים:

איך לעצב את הבית כמו מקצוענים

איך לעצב את הבית כמו מקצוענים

עיצוב הבית הוא כבר מזמן לא מותרות, אלא, מדובר על חלק אינטגרלי המשפיע במידה דרמטית על איכות החיים של כל אחד ואחת מאיתנו. בסופו של דבר, כאשר אנחנו פועלים במרחב נוח ואסתטי, לא רק שאנחנו מרגישים טוב יותר, אלא, גם התפוקה שלנו עולה באופן דרמטי. אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם למעוצב בקפידה, תוך מתן דגש על הטרנדים החמים של השנים האחרונות, אנחנו רוצים לשתף אתכם במידע מקצועי, שיאפשר לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

על שילוב חומרי גלם ליצירת מראה אורבני

בשנים האחרונות אנחנו רואים שימוש הולך וגדל בחומרי גלם ייחודיים, בשביל לתת אווירה מודרנית, אורבנית, לבתים פרטיים ולבתי עסק. הענין הוא שכל חומר גלם מביא איתו סוג של 'אווירה'. למשל, אם נבחר לרצף את חדר הכניסה לקליניקה בפרטית בפרקט עשוי עץ טבעי, התחושה שתיווצר היא של מקום נעים, חמים, עם אנרגיה 'כפרית'.

לעומת זאת, כאשר נבחר להכניס אלמנטים עשויים ברזל למשל, לתוך חדר ישיבות בחברה מסחרית, התחושה שתיווצר היא של מקום 'חדשני', 'מודרני', כזה המתכתב עם מה שקורה עכשיו בכל רחבי העולם.

שימוש בבטון מוחלק, הוא חלק מהטרנד החדש. בטון על פניו הוא חומר גלם וותיק, המשמש בתחום הבניה לא מעט שנים. אבל, כאשר אנחנו לוקחים את אותו החומר והופכים אותו לפריט אסתטי, למשל, בטון מוחלק, התוצאה המתקבלת היא של חלל, המתכתב עם 'העולם החדש'. כעת, ניתן לראות שילוב של בטון מוחלק הן בבתים פרטיים והן בבתי עסק.

כמובן, תמיד השאלה היא איך אנחנו יוצרים חלל נעים ואסתטי, בהתאם לטעם האישי שלנו ובהתאם לצרכים של הדיירים במרחב המגורים, אבל משום שמדובר על חומר ורסטילי במידה רבה, הרי שיש אינספור אפשרויות לאופן בו נבחר להשתמש בטכניקה של בטון מוחלק.

כמה מילים על תאורה ועיצוב הבית

תאורה היא כנראה האלמנט המשמעותי ביותר בעולם העיצוב. תאורה זה הכל למעשה. היא זו שתכתיב את האווירה והיא זו שתקבע את הטון בסופו של דבר. למה אנחנו מעכבים על זה? משום שניתן לחשוב כי על ידי שימוש בחומרי גלם 'תעשייתיים', כמו בטון מוחלק למשל, הרי שאנחנו לא יכולים להשתמש בתאורה בשביל לתת מעט חמימות לחלל.

מדובר על הנחה שגויה כמובן. שימוש בגופי תאורה, יכול לתת אופי לכל אחד מהחדרים. זה לא משנה אם אנחנו מדברים על חדר המתנה למשרד עורכי דין נחשב, שם נשתדל להכניס גופי תאורה 'מודרניים', המשתלבים בתוך הקירות או אם נבחר לעצב סלון של בית, שם דווקא שימוש בפריטים כמו מנורות לילה איכותיות או גופי תאורה מאסיביים יותר, יתנו לנו תחושה של 'בית'.

אגב, אם תסתכלו קצת ברשת, תגלו כי שילוב מנורות לילה בעיצוב חצר או מרפסת, שם אפשר כמובן, להניח בטון מוחלק, הופכים לטרנד של ממש. כמובן, תמיד צריך להבין את היתרונות והחסרונות של החלל ולבחון את הצרכים של הלקוח, אבל אין ספק כי לפני כל דבר אחר, מדובר על נקודה אליה חשוב וראוי להתייחס עם מלוא תשומת הלב.

לקבל קצת השראה מהרשת ולבחור אנשי מקצוע מתאימים

בעיננו, הנוסחה המנצחת לעיצוב נכון ומדויק של חלל מגורים או מקום עבודה, היא להתחיל מאיתור של תמונות להשראה, ברחבי הרשת. כך תוכלו להגדיר טוב יותר את היעדים שלכם, בתור לקוחות.

בהמשך, אין ספק כי בחירה של ספקים מצויינים, תאפשר לכם לקבל טיפים מאנשי מקצוע. אלו, הבקיאים בעבודה עם לקוחות כמותכם, ידעו להנחות אתכם, לאורך התהליך כולו.