מאמרים אחרונים:

מיקרוטופינג | מיקרוזן – אנטי סליפ לבית ולחוץ

מיקרוטופינג מדהים לגינה

מיקרוטופינג | מיקרוזן – אנטי סליפ לבית ולחוץ

מיקרוטופינג , מיקרוזן , אנטי סליפ לבית ולחוץ נגד החלקה במשטחים על יד בריכה או בגינה חידוש נפלא לריצוף קיים או חידוש רצפות בטון או בטון מוחלק .

מיקרוטופינג - מיקרוזן
מיקרוטופינג – מיקרוזן

כמו בטונדה , בטון מוחלק , מיקרוטופינג , מיקרו בטון המיקרוזן עובד במגפס יותר חזק מכל החומרים המילימטריים השונים שישנם בשוק הישראלי .

פתרון מושלם  ללא תפרי דמה

בלי חירוץ או פוגות מושלם עבור לקוחות שמחפשים רק את היתרונות של בטון מוחלק לבית משטח אחיד וחלק בכל גודל ממטר 1-1000 המיקרוזן חומר צמנטי דו קומפוננטי שיוצר את המראה של בטון מוחלק .

המחיר הכי חשוב לכם ברור

המחיר של המיקרוזן מתחיל ב350₪ ל700₪ למטר משתנה בתשתית ורמת גימור שונות ומיושם ב 5 ל 10 ידיים של החומר המדהים הזה ללא ספק החידוש של ענף הבטון והציפויים של השנה .

שילוב של ננו – טכנולוגיה ובטון

המוצר מפותח ומיוצר בספרד עם תו תקן אירופאי ומיושם בפרוייקטים פרטיים ותעשייתיים בעשור האחרון יתרונות מדהימים בלי חריצים אפשרות תיקון של החומר נקודתי לא כמו החומר המקורי ומעל הכל המראה הכי קרוב לבטון .

מיקרוטופינג | מיקרוזן

אנטי סליפ לבית ולחוץ מאד חשוב בבתים עם ילדים קטנים או בתעשיה על יד הים או בריכות שחיה אפשרות חידוש משטחים ישנים בקאנטרי קלאב כמו גרנוליט , בטון , ריצוף . משתלבות .

מגוון ציפויים מט או מבריק לבחירה

  1. סילר ננו דו קומפוננטי מט
  2. סילר ננו דו קומפוננטי מבריק
  3. אפוקסי מבריק/ מט
  4. ווקס מט/מבריק
  5.  ציפוי ננו לבריכות שחייה וסביבה ימית

כל האופציות מצריכות חשיבה מעמיקה לצרכי הלקוח לבית פרטי משרד או לתעשיה כמובן שהתכנון והיישום יקבע עם  האדריכל ואלעזר ניסנוב .

מי החברות שמבצעות את המיקרוזן

החברה היחידה שמבצעת ועושה שימוש בחומר היא אומנות ובטון בע״מ בניהול אלעזר ניסנוב .

החברה מקפידה על יישום נכון של החומרים ובשלבים המתאימים לסוג המשטח והתשתית וכמובן מזג אוויר שהוא פקטור חשוב ביישום .

לחברת אומנות ובטון יש צוות עובדים מסור במשך שנים רבות ולא מעסיקה קבלני משנה לביצוע הפרוייקטים ותמיד יש מנהל עבודה מוסמך שמלווה את הפרוייקט מתחילה ועד סיומו בהצלחה רבה .