מאמרים אחרונים:

בטון מלוטש לבית: קבלו 3 טיפים לעבודות הליטוש בבית

בטון מלוטש לבית

בטון מלוטש לבית הוא חומר שמשמש רבות בעולם הבניה.

עם השנים פתחו טכניקות וטכנולוגיות לשכלול ושדרוג החומר וביצוע כל מני מניפולציות שמעניקות לו תכונות טובות יותר. אחת הטכניקות הללו כוללת ליטוש.

בטון מלוטש הוא בעצם בטון שעבר תהליך מיוחד של שיוף המעניק למבנה חסינות ועמידות. מדובר למעשה בטכניקה די פשוטה אך מביאה לתוצאות מהפכניות.

באמצעות מכשירי ליטוש המצוידים ביהלום מלטשים ומשייפים את רצפות הבטון בכדי להסיר את השכבות העליונות באופן שחושף את השכבות החזקות שנמצאות מתחת. תהליך זה הופך את רצפת הבטון בצורתו המלוטשת לחזקה יותר, יפה יותר ובוהקת כמו שיש.

בטון מלוטש – הדבר הבא בעיצוב הבטון

שיטה זו פופולרית ביותר בתחום הבניה. אנשים רבים שנמצאים בשלבי בניית ביתם החדש בוחרים לבצע עבודות ליטוש בטון, שבונה מבטון מוחלק בכדי להשיג מבנה בסטנדרט גבוה ואיכותי מכל הבחינות.

לא עוד קירות אפורים ומגושמים. לא עוד סטייל מיושן ששייך לחניונים.

היום יותר מתמיד ניתן לעצב את הבית בדרכים שלא חשבו עליהם קודם לכן. אפשר לומר שליטוש בטון היא אחת הטכניקות האהובות ביותר על אנשים עם טעם טוב באדריכלות שרוצים לשדרג את הסטייל של ביתם.

בטון מלוטש – 3 טיפים לעבודות הליטוש בבית

מי שלוקח יוזמה ובוחר לעצב את ביתו בבטון מלוטש, חשוב שישים לב וייקח כמה טיפים שימושיים:

  • לבחור את הסגנון הנכון – עולם האפשרויות של עיצוב בבטון הן כמעט בלתי מוגבלות, ולכן חשוב לשאול את בעלי המקצוע לגבי צורת הגימור המתאימה לכם ולאופי שהבית שלכם דורש. רצפת בטון שעברה ליטוש ניתנת לצביעה מבלי לגרוע באיכות ועמידות החומר, ולכן כדאי לשאול לגבי גוונים אופציונליים שניתן להוסיף בכדי לשדרג את המראה.
  • בררו לגבי טיב כלי המלאכה- מדובר במלאכה פשוטה אמנם אך כזו שמשתמשת בכלי ליטוש משוכללים. בררו לגבי איכותם של כלים אלה. הליטוש צריך להיות אחיד ובעומק מתאים כך שהרצפה או המשטח יהיו אחידים וחלקים לכל אורך המשטח עליו עובדים בסוף התהליך.
  • בררו לגבי תחזוקה וניקיון – שלא כמו במרצפות או משטחים אחרים, רצפות בטון שעברו ליטוש דורשות טיפול הולם. כדאי לשאול את בעלי המקצוע העובדים בביתכם לגבי אופני הטיפול השונים. בדרך כלל הם ימליצו על שימוש במים בלבד ללא חומרי ניקוי אחרים, והשטיפה תעשה באמצעות כלים מיוחדים בעלי כריות יהלום.

לבחור באנשים הנכונים בעבודות ליטוש

עבודת ליטוש הבטון כוללת כמה וכמה שלבים, כמו הכנת התשתיות בהתאם לסוג הבית, יציקת החומרים בתמהיל הרצוי, הליטוש עצמו ועבודות גימור אחרונות. כל השלבים הללו צריכים להתבצע  על הצד הטוב והבטוח ביותר, החל מהדרכת בעלי הבית והפועלים במקום, שמירה על מרחק סביר ובטוח משטח העבודה וכמובן המקצועיות והמומחיות של הפועלים והאחראיים. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

הכרחי לעבוד רק עם אנשים אמינים וחברה בעלת מוניטין מעולה. קיימים לא מעט זיופים בעבודות כאלו וזה עלול לגרום לנזקים כבדים לבניין כולו. בחירה בחברה נכונה ובחומרים נכונים יניבו לבעל הבית תוצאות הולמות ובית מעוצב ברמה הגבוהה ביותר.